Press Tour

Jarní návštěva polských blogerů, vlogerů a novinářů v Modrých horách

marker Modré Hory

 

 

 

Spektakulární zážitky v kulisách jižní Moravy vyplněné vínem, skvělým jídlem a výbornou společností zažili polští blogeři, vlogeři a novináři začátkem května u nás v Modrých horách.

Pozvání spolku vinařů VOC Modré hory ve spolupráci s Filipem Hlavinkou Grono tour , Centrálou cestovního ruchu jižní Moravy a novou cestovatelskou platformou Worldee přijali polští blogeři velmi vstřícně a zajistili audiovizuální materiál, články na blozích, stejně jako content na sociálních médiích. To jsou hlavní marketingové nástroje, kterými tito novináři do Polska vysílají zprávy o malebné zemi vyplněné vinicemi a skvělými lidmi z tohoto jihomoravského dvoudenního press tripu. Cílem modrohorců je oslovit polské milovníky vína a prorazit tak na velký polský trh, kde rok od roku stoupá poptávka po kvalitním moravském víně.

V pátek 5. května v dopoledních hodinách po cestě z Brna na jihovýchod do Modrých hor neušlo polským blogerům první zastavení, kde se všichni určitě kochali krásnými pohledy na Pálavu, Hustopeče a okolní vinorodou krajinu z hustopečské rozhledny zasazené v prosnulých mandloňových sadech. Ochutnali také skvělé produkty místní hustopečské Mandlárny přímo z rukou její majitelky Kateřiny Kopové.